Welkom bij de ChristenUnie afdeling Aalten

De ChristenUnie afdeling Aalten is een partij die is gebaseerd op een bijbels profiel. In de gemeenteraad hebben wij momenteel 1 zetel, die wordt ingenomen door Johan Pennings

Wil je op de hoogte blijven van al het laatste nieuws rondom de ChristenUnie? Volg ons via de Social Media op onze Facebook pagina of via Twitter, of schrijf je in voor de nieuwsbrief.

Nieuws met label 'Steunfractie'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Raadsbeschouwing februari 2018

maandag 05 maart 2018 De laatste vergadering van deze raadsperi-ode was op 20 februari jl. Deze gemeenteraad is (bijna) vier jaar actief geweest. Op 21 maart a.s. zijn de gemeenteraadsverkiezingen.

De raadsvergadering werd traditiegetrouw met een moment stilte geopend. Op de agenda stonden drie bespreekstukken, waaronder twee moties die (mede) waren ingediend door de ChristenUnie. lees verder
Steunfractie

Raadsbeschouwing Januari 2018

zondag 04 februari 2018 Dit was de eerste vergadering van Gemeenteraad en ook nog de eerste met de nieuwe burgemeester als voorzitter. Nog een beetje onwennig met de hamer, maar dat komt wel goed. En het zou een korte vergadering worden was zijn voorspelling. Maar als HMV van een hamerslag- een bespreekpunt gaat maken, dan gaat dat extra tijd kosten.
De vaste tribune was weer vol. Er stonden twee punten op de agenda die belanghebbenden wel in beweging zetten. De Gemeenschaps- en Kulturhusen spreekt natuurlijk menigeen aan en vooral als er een onderzoek naar het (financiƫle) reilen en zeilen is gedaan door de rekenkamer. En hoe zit de toekomst er uit voor deze organisaties? In het verslag van Hanny kunt u meer lezen. lees verder
Steunfractie